Förkylning

Allmänt / Permalink / 0
Jag blev hemma hela veckan, världens dunderförkylning åkte jag på. Ingen covid men jag undrar om det inte var influensa. Igår och idag känner jag mig lite bättre faktiskt. Tur är väl det för ikväll har vi vår julkonsert i kyrkan 🎄 Denna vecka har vi fullt upp. I morgon ska pojkarna till frisören och vi tänkte också passa på att besöka domkyrkan i Strängnäs. Efter det ska vi hämta varor på Willys, köpa lite julblommor och present till barnens pedagoger. I veckan sen ska vi göra julgodis och fixa med de sista klapparna. På julaftons morgon kommer Joni och barnen åka till hans föräldrar för att äta grötfrukost och basta. Jag ska vara hemma och göra ägghalvor, julsallad och en saffransrulltårta med vit chokladgrädde 😍 Sen gör jag mig i ordning och åker bort. Jag köpte förresten en fin röd klänning från Sellpy som jag tänkte ha på mig. 106 kr med frakt och superfint skick! H&M är den ifrån. 
 
 Gjorde en dörrkrans i veckan. Levi och jag gick upp i skogen här och de har precis sågat ner granar så det fanns lite att ta av.
 
Och lite bilder på den lilla charmören. Han säger "Haaajie" med munnen full av lussebulle. 
Till top