God jul!

Allmänt / Permalink / 0
 
Vi har haft en jättefin jul. 🌟🎄 Julafton firade vi hemma hos Jonis föräldrar. Barnen lekte och hade så roligt! Vi åt god mat, tittade på Kalle Anka och så kom tomten förstås (jag). Dylan hjälpte Tomten in och så hjälpte alla barnen honom genom att hämta julklappar under granen. 
På juldagen gick jag upp kl 5, sov bara fem timmar. Anledningen till att jag gick upp så tidigt var för att jag skulle sjunga på julottan i kyrkan. Det var så fint där med alla ljus som var tända. Sedan bar det av till mina föräldrar. Vi åt gott och öppnade julklappar. Själv fick jag ljus, badbomber, mugg med Astrid Lindgren citat, en stickad kjol och produkter från Rituals. 
 
Idag har vi åkt spark nere vid sjön vilket var fantastiskt roligt och det var så vackert ute. Efter det fick jag en kopp te hos mamma och pappas granne och därefter åkte vi och tittade på huset i Borggård med alla ljus. Stannade även till hos farmor och Åke som vi saknat jättemycket.
Här kommer lite bilder 🌟❄🎄
 
Till top