Lucia

Allmänt / Permalink / 0
Igår klädde vi oss i Luciakläder och lussade för pappa Joni. Jag är dunderförkyld så jag är hemma men barnen är på föris (negativt covidtest). Det var skönt att få vila i lugn och ro men på eftermiddagen var det dags att hämta barnen. Har glömt min bilnyckel hos mamma och pappa och  när jag skulle åka kom jag på att jag glömde ta Jonis på morgonen. Så det var bara att knalla iväg och hämta dem. Det var tufft ska jag tala om... 
 
Idag ska de fira Lucia på förskolan. Levis stol var inte i bilen då vi hade den i pappas bil i helgen. Så jag fick gå till garaget,  sätta barnen i bilen, köra till framsidan, sätta fast bilstolen, fylla på kylarvätska och innan jag lämnade den var jag tvungen att tänka i Mariefred. Jag var helt slut när jag kom hem och har sovit i två timmar. Jag blir hemma imorgon med. Så typiskt, hade velat jobba den här veckan då jag har semester sen i 2 veckor. Och hade så gärna velat fira Lucia med barnen på jobbet igår. 
 
 
Till top