Mysig helg

Allmänt / Permalink / 0
I fredags hämtade pappa upp oss då vår bil måste lämnas in på lagning. Blev en mysig fredagkväll hemma hos mina föräldrar. På lördagen åkte Joni och jag med barnen och hälsade på min farbror och hans fru! Vi fikade och hade det så mysigt! Efter det bar det av till Finspång för lite julfirande hos Fanny och Jonas. Barnen fick en varsin julklapp, vi åt julmat och hade det trevligt. På kvällen sen kom tomten förbi hos mamma och pappa. Dylan lämnade önskelista och sa till tomten att morfar brukar svära, tomten skulle prata med morfar. Imorse klädde vi granen hos mamma och pappa samt tog upp lite julpynt. Jag blir ju så nostalgisk över en del saker! Många av tomtarna mm har ju hängt med sen jag var liten. Det finns ett litet vitt hus i porslin som man kan stoppa värmeljus i, älskade det när jag var liten. Fanns exakt ett likadant på Tradera som jag kanske budar på.
 
Imorgon är det Lucia. ❤ Jag känner mig dock inte riktigt kry så får se om jag kan jobba imorgon. Hoppas det då jag gärna vill fira med barnen. Här kommer lite bilder från Luciatåg genom åren. 
 
Till top