Snö ❄

Allmänt / Permalink / 0
Vi fick njuta än det härliga vintervädret i en och en halv dag iallfall 😂❄ Igår åkte Dylan och jag till våra vänner i Nykvarn. Dylans kompis har precis fyllt 5 år så vi hade med oss present. Vi gick iväg till en jättefin lekpark där barnen åkte pulka. De hade så roligt och vi mammor också. Dylan har längtat så efter att få hälsa på dem. 
Idag var vi ute och åkte pulka igen. Sedan ville pojkarna in i skogen så där var vi ett tag. Gjorde också en snögubbe men den har redan smält. Hoppas det kommer snö snart igen!
 
Nu till något helt annat. Mitt hår mår inte bra! Tror det beror på vädret bla.. Det är så torrt! Köpte en billigare inpackning när Dylan och jag var iväg, en från Aussie. Den var helt okej ändå! Sedan kör jag på med mitt morrocanoil, fuktsprej från Matrix och hoppas det kommer hjälpa. Toppade en bit igår igen fastän det inte var så längesedan jag gjorde det. Hoppas det blir bättre! Om någon har ett bra tips på fuktgivande inpackning eller leave in så lämna gärna en kommentar!
 
I morgon är det nyårsafton och den firar vi hemma hos Jonis föräldrar. Bastu, badtunna, god mat och smälta tenn. Blir mysigt 🎆🥳
 
Till top