Alla hjärtans dag

Allmänt / Permalink / 0
Joni och jag firade redan i helgen. Barnen åkte till Torekällberget med farfar och farmor. Sedan hälsade de på Jonis mormor och efter det sov de hos farfar och farmor. Jag och Joni åkte och käkade på Barolo i Södertälje. Maten var supergod så dit åker vi gärna igen! Jag klädde upp mig med kjol och klackar kvällen till ära och klackar har jag inte haft på mig på jättelänge så funderade på om jag verkligen skulle kunna gå i dem. Men det gick galant!
 
Väl hemma somnade jag i soffan klockan 20, eller ja innan mello. Joni försökte väcka mig men det gick inte. Vid midnatt gick jag upp och lade mig och sov till 7:30. Hämtade pojkarna söndag fm. Efter att Levi sovit middag märkte jag att han hade feber. Natten till måndag fick jag själv frossa och hög feber. Mådde så fruktansvärt dåligt så Joni fick vara hemma och vabba för det hade jag inte orkat. Sov nästan hela dagen. Igår, verkade det som om jag fått magsjuka. Spenderade mer än halva dagen på toaletten. Fyfan..  Idag är det något bättre men jag är inte helt hundra ännu. Jag har haft sån otur med sjukdom både i höstas och nu i början på året. Tidigare blev jag sällan sjuk men nu vet jag inte vad som hänt med mitt immunförsvar.
 
Dylan var inne på Dollarstore med mummi (farmor) och sa "Ska vi kanske köpa blommor till mamma och pappa?". Vi fick två rosor och choklad. Sedan ritade de teckningar. Dylan ritade mig och Joni som zombies. På baksidan har han skrivit "Till mamma och pappa. Hoppas ni gifter er. Det blir kul. " 😂
 
 
 Några bilder hamnar på sidan. Jag vet ärligt talat inte varför..
Till top