Gott nytt år!

Allmänt / Permalink / 0
Nyårsafton firade vi som sagt hos Jonis föräldrar. De bjöd på trerättersmiddag och så badade vi i tunnan. Dylan var vaken till tolvslaget och lade sig klockan 1. Det var första gången han varit uppe så sent. Vanligtvis lägger han sig 20 på kvällen men han orkade. Inte som jag när jag var liten (upp till 11-12). Jag somnade alltid vid 21-22 och vaknade upp i taxin hem eller på morgonen i min säng 😂
Levi somnade vid 21 vilket är sent för honom men han vaknade strax innan tolvslaget och var med på det han också. Sedan smälte vi tenn men jag har inte hunnit studera min än riktigt. Hade svårt att få Levi att somna om sen. Vi sov ju hos Jonis föräldrar,  i källaren på madrass och han kunde inte riktigt komma till ro. Klockan var 02:45 när han somnade sedan vaknade han 6:30.. Jag var ganska trött under lördagen..
 
 
Till top