Sjuk igen

Allmänt / Permalink / 0
Ligger och väntar på mitt provsvar. Tog det igår och förut när jag testat mig har jag fått svar redan på kvällen. Men det är väl många som testar sig nu. Har tagit två tester hemma och fått svaga streck på båda så jag misstänker att jag kan ha fått covid. Har ändå klarat mig (Vad jag vet) så man har väl egentligen bara gått och väntat på att få det. Men surt är det.. var hemma från jobbet en vecka innan jul och nu blir det hela den här veckan. Vi är iallfall hemma allihopa.
 
När jag är uttråkad klickar jag ofta hem saker. Igår handlade jag på Lyko! Jag ÄLSKAR att bada, och har alltid gjort det. Köpte hem badbomber, badskum och badkulor. Tog även en ny olaplex och så fort jag är frisk ska jag ta mig ett bad med ansiktsmask och rubbet! Beställde också slingor. Det blev bra när jag gjorde det själv sist så jag testar det igen. 
 
Dylan är så omtänksam här hemma. Igår när jag fick feber hämtade han dricka, frukt mm. Han baddade mig med kallt vatten i pannan. "Du är varm som en stekpanna eller en eld". "Mamma man måste ju hjälpa människor  jag hjälper dig". "Jag fick just en supersmart idé, jag hämtar vatten med såndär honung i och te". Senare på kvällen sa han att han älskade mig och att jag är världens bästa tjej. När vi sa godnatt sa han att han skulle drömma om mig. Gulle, han tyckte nog synd om sin mamma 😂
 
 
 
Till top